0
Váš košík

O podání zásilky budete informování prostřednictvím SMS a e-mailem, kde bude uvedeno i sledovací číslo zásilky. Přeprava obvykle trvá 1 – 2 pracovní dny, doručování probíhá pouze v pracovní dny.

Doručení na adresu

Zásilka bude doručena přímo na Vaši dodací adresu. O přesném termínu doručení Vás bude Zásilkovna informovat pomocí emailu a SMS.

Večerní doručení v Praze

Pokud jste v objednávce zvolili tuto možnost, zásilka Vám bude doručována ve večerních hodinách mezi 18. a 22. hodinou.

Vyzvednutí zásilky na pobočce (Z-pointu)

Vyzvednutí je možné v rámci otevírací doby vybrané doručovací pobočky Z-point.

Mapa dostupných poboček Z-point je zde. 

Pro bližší informace ohledně stavu a termínu dodání je možné využít:

Pozor, pokud si zásilku nevyzvednete do 7 kalendářních dnů, je automaticky odesílána zpět. 

Pokud nemáte zrovna čas, žádný problém, úložní dobu lze prodloužit.

Jak prodloužit úložní dobu zásilky?

Prodloužení úložní doby zásilky lze provést těmito způsoby:

  1. ve webovém trasování zásilky (klikněte na tlačítko PRODLOUŽIT ULOŽENÍ a zvolte datum, do kdy chcete úložní dobu prodloužit)
  2. v mobilní aplikaci Zásilkovna (u zásilky v appce klikněte na tři červené tečky a poté na volbu Prodloužit)
  3. prostřednictvím chatbota (klikněte na červenou ikonu vpravo dole kdekoliv na webu zasilkovna.cz
  4. kontaktováním zákaznického servisu

Jak vyzvednout  zásilku ze Z-boxu

Pokud jste si vybrali jako místo doručení Z-box od Zásilkovny, budete po doručení Vaší objednávky do vámi vybraného Z-boxu informováni SMS zprávou a e-mailem.

Zásilku můžete vyzvednout pomocí mobilní aplikace Zásilkovna a nově i pomocí klávesnice a číselného kódu. Zda je Z-box vybaven klávesnicí lze ověřit v přehledu výdejních míst, v současnosti probíhá instalace klávesnic na původní boxy. Při vyzvednutí pomocí aplikace je po příchodu k boxu třeba:

  1. zapnout Bluetooth
  2.  zapnout polohové služby GPS
  3.  otevřít aplikaci Zásilkovna

Po otevření aplikace Zásilkovna se schránka s Vaší objednávkou automaticky otevře. Aplikace Vám bude ukazovat na displeji telefonu pokyny krok po kroku. Celý výdej zásilky by měl trvat podle Zásilkovny cca 10 sekund. 

U zásilky, která míří do Z-BOXu, máte na vyzvednutí máte 2 kalendářní dny. Prodloužení je možné o 1 den na celkové 3 kalendářní dny.

GLS Vám doručí zásilku obvykle následující den po jejím přijetí do přepravy. O odeslání zásilky Vás budeme informovat.  Doručování probíhá v pracovní dny. 

V den doručení obdržíte zprávu obsahující informaci o plánovaném čase doručení (dvouhodinové rozmezí). Zpráva zahrnuje také telefonní číslo doručujícího řidiče, se kterým lze konzultovat podrobnosti dodání. V případě nezastižení je možné dohodnout uložení zásilky v nejbližším GLS ParcelShopu (výdejním místě) nebo využít opakovaného doručování. Dobírku je možné kurýrovi platit kartou.

Přehled ochrany osobních údajů

Tyto webové stránky používají soubory cookies, abychom vám mohli poskytnout co nejlepší uživatelský zážitek. Informace o souborech cookie se ukládají ve vašem prohlížeči a plní funkce, jako je rozpoznání, když se na naše webové stránky vrátíte, a pomáhají našemu týmu pochopit, které části webových stránek považujete za nejzajímavější a nejužitečnější.